Ponedeljek, november 12, 2007 13:52
Po nameravanem uredniškem prevzemu Večera s strani levice in morebitni ukinitvi Maga bo v državi ostalo za prste ene roke s strani levice nenadzorovanih medijev.

Vsi drugi bodo pod posrednim ali neposrednim nadzorom "zdravih sil". Objavljamo referenčni spisek njihovih ideoloških aktivistov v medijih. Omenjena mreža kaže, kako globoke so njihove politične lovke v slovenskih medijih in v kolikšni meri dejansko obvladujejo produkcijo vse "resnice" v državi.

RTV Slovenija - TV Slovenija

Miha Lampreht, Silva Berki, Eva Bukovec, Agnes Tatrai, Suzana Časar Šimon, Klara Jobbagy, Elizabeta Markovič Toplak, Edit Gonc, Agnes Horvath, Helena Feher, Ildiko Kovačič, Szilva Roszman, Borut Šantak, Eva Lorincz, Lidija Pak, Igor Vidmar, Helena Milinkovič, Simona Rakuša, Ksenija Horvat, Matjaž Frangež, Maja Cestnik, Martin Tomažin, Boštjan Lajovic, Špela Kožar, Marjan Šarec, Breda Štivan Bonča, Maja Žiberna, Julija Kočar, Mojca Š. Pašek, Barbra Jermann, Miro Štebe, Mojca Širok, Ciril Gale, Janez Čuček, Ines Kočar, Nina Jerman, Cirila Sever, Nataša Gider, Rado Božičnik, Andrej Hofer, Siniša Gačić, Jurij Gustinčič

RTV Slovenija - Radio Slovenija

Tomaž Celestina, Nataša Štefe, Veronika Gnezda, Mija Škrabec Arbanas, Jana Vidic, Darja Groznik, Boris Žgajnar, Andrej Karoli, Matej Praprotnik, Tadeja Milek, Nina Zagoričnik, Tina Šrot, Rok Kužel, Nataša Zanuttini, Danila H. Kuplen, Damjan Zorc, Miha Švalj, Matej Šurc, Rajka Pervanje, Sandi Frelih, Sandra Brecl Brankovič, Nika Repovž, Uroš Kokošar, Snežana Ilijaš, Robert Škrjanc, Biljana Vučenovič, Brane Jerman, Rok Pintar, Živa Trček, Aleš Smrekar, Izidor Grošelj, Janina Jenko, Špela Novak, Matjaž Trošt, Rok Valenčič, Goran Tenze, Tomaž Gerden, Niko Robavs, Janez Novak,Aleš Kocjan, Alenka Terlep, Dušan Berne, Franci Pavlin, Barbara Cujnik, Vojko Plevelj, Helena Lovinčič, Zdenko Fajdiga, Blaž Ermenc, Luka Robida, Jože Skok, Cveta Potočnik, Štefan Grah, Boris Lenarčič, Natalija Muršič, Marjan Rogelj, Miran Korošec, Nevenka Dobljekar, Urška Boršič, Uršula Majcen, Dare Milič, Luka Petrič, Boris Ličof, Dušan Milič, Milka Lužnik Pohar, Uroš Volk, Jože Bonča, Jernejka Drolec, Janko Sarađen, Jure Mastnak, Lidija Kosi, Mirko Štular, Gojko Bervar, Primož Knez, Aljana Jocif, Mateja Železnikar, Jasna Karlen Kuhar

RTV Slovenija - Radio Koper

Devana Jovan, Lea Širok, Ingrid Kašca Bucik, Artur Lipovž, Tatjana Gregorič, Edi Prošt, Božo Marinac, Nataša Benčič, Nataša Uršič, Zdenka Tomulič, Irena Cunja, Boris Kralj, Tjaša Škamperle

RTV Slovenija - Radio Maribor

Breda Čepe, Lidija Vizantin, Edvard Pukšič, Irena Kodrič Cizerl, Vesna Spreitzer, Matej Štrafela, Drago Marušič,Dejan Rat, Zoran Milovanovič, Tatjana Senegačnik, Stane Kocutar, Tone Petelinšek, Nataša Kuhar

RTV Slovenija, TV Koper - Capodistria

Sara Jovič, Sandi Škvarč, Edi Mavsar, Špela Lenardič, Vesna Potočar, Helena Pasinato, Simona Horvat, Elen Batista Štader, Mojca Juratovec, Flavio Dessardo, Sabina Francek, Mojca Petrič Bužan, Karin Sabadin, Eugenija Carl, Boris Maljevac

Delo

Boris Čibej, Saša Vidmajer, Damijan Slabe, Veso Stojanov, Matija Grah, Miha Jenko, Peter Kolšek, Marko Pečauer, Jelka Šutej Adamič, Mija Repovž, Gorazd Utenkar, Milan Vogel, Marko Jakopec, Matjaž Albreht, Vito Divac, Damjana Stamejčič, Brane Piano, Primož Škerl, Jelena Gačeša, Vida Curk, Jela Krečič, Ivan Gerenčer, Jože Pojbič, Dejan Pušenjak, Tomi Lombar, Zdenko Matoz, Mitja Meršol, Lenart J. Kučić, Boris Jež, Boštjan Videmšek, Rok Kajzer, Samo Dekleva, Mateja Gruden, Jure Eržen, Igor Modic, Blaž Samec, Danilo Utenkar, Mateja Babič

Dnevnik

Igor Mekina, Rok Praprotnik, Domen Caharijas, Borut Mehle, Sebastjan Kopušar, Andrej Brstovšek, Mojca Grotovnik, Bojan Veselinovič, Zoran Senković, Aleš Gaube, Bojan Glavič, Jaka Adamič, Bojan Velikonja, Alenka Brezovnik, Uroš Škerl, Primož Cirman, Miča Vipotnik, Sven Berdon, Matej Povše, Luka Cjuha, Jože Poglajen, Tatjana Tanackovič, Ervin Hladnik Milharčič, Tomaž Skale, Tanja Lesničar Pučko, Vito Avguštin, Milena Ule, Suzana Rankov, Sebastjan Morozov, Boris Lenič, Franco Juri, Miran Lesjak

Večer

Blaž Zgaga, Jože Jerman, Franc Kramer, Vasja Jager, Ivan Vidic, Branko Maksimovič, dr. Damijana Žist, Jelka Zupanič, Matija Stepišnik, Slavica Pičerko Peklar, Zoran Potič, Primož Kaučič, Tina Recek

Primorske novice

Venčeslav Japelj, Katja Gleščič, Barbara Verdnik, Petra Vidrih, Davorin Koron, Tomo Šajn, Igor Mljač, Alenka Penjak, Jana Krebelj, Tina Čič, Alenka Ožbolt, Ilona Dolenc, Vesna Humar, Bojan Gluhak, Danica Petrovič, Jasna Arko, Sonja Ribolica, Cveta Guzej Sabadin, Maja Pertič, Sašo Dravinec, Leo Caharija

POP TV

Alenka Arko, David Jug, Tina Čuček, Iztok Presl, Sergeja Hadner Hvala, Staša Lozar, Maja Roš, Polona Križnar, Gašper Lubej, Tadeja Lampret, Janez Usenik, Jernej Verbič, Tomaž Bračko, Jure Brankovič, Erika Pečovnik, Miha Drozg, Vanda Levstik, Polona Movrin, Maja Sodja, Jani Muhič, Marjan Maučec, Bojan Peček

Slovenska tiskovna agencija

Vesna Rojko, Matjaž Horvat, Mihael Korsika, Mihael Šušteršič, Urška Kristan, Katja Svenšek, Barbara Dovč, Jure Bernard, Jure Kos, Marko Vukovič, Sebastjan Maček, Maja Oprešnik, Gorazd Jukovič, Ela Petrovčič, Jaka Dobajk, Alenka Vesenjak, Domen Grögl

Mladina

Vanja Pirc, Jure Trampuš, Borut Mekina, Robert Botteri, Peter Petrovčič, Miha Štamcar, Gregor Cerar, Deja Crnović, Sebastjan Ozmec, Aleksander Mićić, Jure Aleksič, Borut Peterlin, Matej Leskovšek, Boštjan Pihler, Grega Repovž

Nedeljski dnevnik

Ciril Brajer, Janez Mally, Meta Černoga, Aleksander Lucu, Tomaž Bukovec, Nada Mavrič, Marjana Vončina

Hopla

Matjaž Kranjec, Tanja Keršmanc, Duša Podbevšek Bedrač, Zoran Triglav, Ivan Žitko

Direkt

Kristina Hočevar, Toni Perič, Gorazd Suhadolnik, Gregor Gruber, Daša Birsa, Jasmina Haskovič, Matjaž Rust, Miloja Bukovec, Marko Juvan, Tomi Šujdovič

Dolenjski list

Igor Vidmar, Tanja Jakše Gazvoda, Mojca Žnidaršič, Irena Novak, Boris Blaic, Jožica Dorniž, Breda Dušič Gornik, Martin Luzar, Drago Rustja

Slovenske novice

Iztok Umer, Borut Čontala

Murski val

Vida Toš, Nataša Brulc Šiftar, Lidija Magdič, Marjan Dora

Radio Ptuj

Nataša Pogorevc, Anemari Kekec, Marija Slodnjak, Martin Ozmec

Radio Študent

Tomaž Zaniuk, Erik Valenčič, Matej Šebenik, Andraž Ravnik, Luka Zagoričnik, Boštjan Vrhovšek, Gregor Kastelic, Igor Krasnik, Urh Ambrož, Nina Kos, Anže Tomič, Tea Golob, Boris Vasev, Primož Vozelj, Matjaž Štirn, Boštjan Andjelković, David Verbuč, Božidar Plesnik

Radio Marš

Jelena Blagojevič, Tanja Volf, David Šribar, Matjaž Ploj, Vesna Lovrec, Silva Eory, Karolina Babič, Aleksandra Gropevšek, Mojca Planšak

Stop

Alenka Sivka, Marjana Vovk, Irena Knez, Martin Senica

Vest.si

Jani Sever, Denis Sarkić, Katja Lenart

Vestnik

Bernarda B. Peček, Ludvik Kovač, Jože Gabor, Milan Jerše, Jože Graj, Nana Rituper Rodež, Tomo Koleš, Andrej Bedek, Majda Horvat

Drugi novinarji

Matjaž Klančar (Monitor), Anja Leskovar (Gea), Boštjan Bogataj, Danica Zavrl Žlebir (Gorenjski Glas), Nataša Leskovšek (Info TV), Alma M. Sedlar, Melita Berzelak (Jana), Boštjan Tadel (Marketing Magazin), Boris Bogataj (MK - Založba revij), Jasna Merc (Moj Planet), Branko Stamejčič, Rozmari Petek (NT/Radio Celje), Katja Stergar (PIL), Zarja Koliševska, Jana Zirkelbach, Urška Kaloper (Plus), Meta Tavčar (Reader's Digest, Slovenija) Bojan Sinič (Tednik Panorama), Emil Lukančič - Mori (Tiskovna agencija Morel), Tomaž Lukač (TV Celje), Ana Marija Bosak (TV Maribor), Barbara Leskovar, Tanja Starič (Žurnal 24), Sašo Mlač (Beta, Onasa), Urška Skvarča (Cici-Zabavnik), Irena Matko Lukan, Alenka Veler, Slavica Remškar (Ciciban, Cicido), Bernarda Jeklin, Tadeja Zupan Arsov, Simon Tecco, Iztok Jurančič, Simon Kardum, Matija Gorjan, Nina Razboršek, Nina Štampohar, Ana Hartman, Slavko Fras, Darko Pašek, Janko Lorenci, Dragiša Modrinjak, Otmar Klipšteter, Jože Kos Grabar, Boris Cipot, Janez Kroflič, Marjan Lah (samostojni novinar/novinarka)
 

Komentarji:
Obeta se novi val izseljevanja.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Žalostno a resnično.
Desnici se obetajo težki časi.
Bomo videli če bo v medijih tak vihar, ki ga je doživel Slivnik ob imenovanju doživeli tudi bodoči kandidati levice, ki si bodo vsekakor prilastili še tiste medije katerih še nimajo v krempljih.

Verjetno lahko le slepo upamo na načelnost Kučana, ki se tako zavzema za medijsko svobodo? V imenu partije je vse dovoljeno. :D
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Štih !

Ti si bolan. Resno. Kaj si hotel povedati z tem spiskom. Je to mogoče spisek za likvidacijo in ali ga boš posredoval CII ?
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Verjetno je hotel pvoedati to kako so novinarji "naklonjeni" desnici.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Še sama sreča, da imamo Libertarca! Ne vem kako je lahko raja (priznam - na čelu z menoj) tako butasta, da ne šteka zgodovinskega tako rekoč narodno-osvobodilnega prispevka, ki ga pooseblja tvoje delo.

To listo sem sprintal in jo dal na steno. Glede na to, da sem na tej listi, me zanima, kaj moram narediti, da se katarzično operem v pravoverujočega?

Torej, skesan priznam in prosim odpuščanja!

B5
# poslal Anonymous B5 ob 12.11.07
 
Jep, Janša si je resnično podjarmil medije...
# poslal Blogger Kolenkišta ob 12.11.07
 
Pisanje in objavljanje taksnih spiskov je pa ze malce zastrasujoce/zaskrbljujoce ne glede na cilj, ki naj bi mu sluzili.
S tovrstnimi prispevki krepko znizujes raven tega bloga.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Ma dajte se sekirat, Tomažu se je treba zahvalit za ličen in urejen seznam podpisnikov peticije zoper cenzuro. Tudi jaz sem gor :)

Edino, kar pogrešam, je seznam spornih spletnih publicistov. Glede na to, da blogi postajajo vse bolj pomemben medij, je izostanek te kategorije zaskrbljujoč, saj je Tomaž očitno po liniji najmanjšega odpora šel prepisovat imena s peticijne.
# poslal Anonymous Novinar ob 12.11.07
 
Mimogrede, zakaj nisi naredil se spiska "desnicarskih" piscev? Tako bi vsaj lahko naredili neko stevilcno primerjavo ali kaj podobnega. Brez tega je ta spisek samo pribijanje na zid nekaterih posameznikov in ne pove nicesar (ze od nekdaj me zanima, koliko je desnicarjev pri cicibanu in monitorju, lol)
Od kod si pa dobil podatke o "levicarskem aktivizmu" vseh teh posameznikov?
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
haha, torej, ce se podpisnik peticije, je tvoja svetovnonazorska opredelitev "aktivist levicarske ideologije" rofl. Upam, da to o prepisovanju iz peticije ne drzi. tomaz?
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Enega si pozabil
# poslal Anonymous kinky tone ob 12.11.07
 
Če pa so še napisani po vrstnem redu, po katerem so podpisovali peticijo :)
# poslal Anonymous Novinar ob 12.11.07
 
O vecini navedenih ne vem nic, a na takem spisku bi vsekakor morala prominentno vlogo imeti ga. Vesna Burnika iz Radia Slovenija.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Joj joj joj, končno ste me razkrinkali...
Resda pišem vedno samo o računalniških zadevah, ampak morda šteje tudi to, da imam raje rdeče ATI grafične kartice kot zelene Nvidiine :-)

Matjaž Klančar, Monitor
# poslal Blogger Matjaž ob 12.11.07
 
Aktivizem levičarske ideologije.

Doslej ga nisem prebral, a se strinjam z Libertarcem, pod nekaj takega se lahko podpišejo samo levičarski hujskači.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
jaz bi tudi bil na tem seznamu.. a sem lahko.. prosim.. lepo prosim..
:evil:
# poslal Anonymous had ob 12.11.07
 
Tomaz,

Vidi Petrovcic delas veliko krivico.

lp

E. Cucek
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Dajte si že enkrat priznat, da neodvisnih novinarjev ni nikjer na svetu, pod tole so podpisani kvečjemu hinavci. Mediji so orodje njihovih lastnikov, zato jih lahko, če lastnik ni zadovoljen z njihovim delom, odpusti. Zavajanje javnosti, kako je v času Janševe vlade bila hudo prizadeta medijska avtonimija, je totalno sprenevedanje. Dejstvo je, da lahko na prste mizarjeve roke preštejem članke, ki so prejšnih 12 let pisali kritično o vladi ter predvsem Kučanu, da ne govorimo o prepovedi objave stroškov nakupa Falcona na nacionalki etc.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Ne morem verjet kako hitro in kako mnozicno so se poimenovani odzvali! Zgleda, da libertarca ne berejo samo desni intelektualci ampak tudi "kriticni". Mogoce zato, ker jim je trn v peti?

Tomaz, vidim da ocitno spilas ravno na tapravo struno. Kar tako dalje!
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Em... Libertarca radi preberemo tudi bolj levo usmerjeni (sicer sem užaljen, sem levičarski novinar, podpisnik peticije, a me ni na zgornjem spisku). Kolikor vem, so takšni spiski za omenjene ponavadi prej zabavni kot trn v peti.
Kar pa se bloga tiče... na njem sem našel vrsto zanimivih prispevkov, s katerimi se pogosto tudi strinjam, čeprav sem iz "onega brega". Je pa res, da je zadnje čase na njem čedalje več hujskanja in čedalje manj vsebine. Žal.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Zanima me definicija za "aktivista levičarske ideologije".

Torej kakšna ideologija je levičarska. Kakšna je potem desničarska? Gre tu za zgodovinsko ideološki predznak?

Kako je to videti iz (bolj sedanje) liberalno - socialistične delitve?
# poslal Anonymous mr. M. ob 12.11.07
 
Gospodje levi novinarji, vesel sem, da obiskujete moj blog. To me ne preseneča. Pri Libertarcih je vedno najlepše.

Dobrodošli. Zdaj, ko malo bolj poznam svoje bralstvo bom objavil nekaj tekstov na temo izobraževanja novinarjev.

p.s. Emile, vaši besedi verjamem in zato brišem gospo iz seznama. Če se je še kdo s skrajnimi levičarji solidariziral po pomoti ali je bil zaveden - naj mi napiše na mail.
# poslal Blogger Tomaz ob 12.11.07
 
Ne moreš biti na spisku. Od tebe namreč nihče nikoli ni pričakoval več; od teh ljudi na spisku pa.
# poslal Blogger Tomaz ob 12.11.07
 
Smešno je, da ti ljudje še vedno tumbajo svojo zgodbo. Likvidirali so vso medijsko raznolikost. Imajo 99% strinjanje naroda do Iraka. Imajo večino novinarjev, ki se poravnava na levo. Ampak ne - tisti, ki nadzirajo medije so "drugi" in tisti, ki širijo enoumje so tudi "drugi". :)
# poslal Blogger Tomaz ob 12.11.07
 
Nikoli ne bom pozabil pisem "Dragi Borut" in "Dragi Tone". To je popolni dokaz, da se je politika resnično vmešavala v medije. Pa ni nihče podpisoval peticij. Dalje, govori se o strahu, o ogroženem eksistencialnem položaju novinarjev ipd. Če bi koga resnično bilo strah, potem verjetno ne bi mediji tako obširno poročali o katastrofalnem položaju novinarjev.
# poslal Anonymous uros ob 12.11.07
 
"Ti si bolan. Resno. Kaj si hotel povedati z tem spiskom. Je to mogoče spisek za likvidacijo in ali ga boš posredoval CII ?"

To je seznam za pragmatike; referenca pri zaznavanju biasa. Ko bereš članke v časopisih poiščeš na tem seznamu avtorja. Če je gor bereš z rezervo in poiščeš še kakšno drugo razlago in interpretacijo, ker je možno, da s člankom zasleduje kakšno politično agendo.

Makes selling bullshit a bit harder; to je učinek tega seznama.

Mar ni to nekaj, kar bi novinarji deklarativno pravzaprav želeli? Ne pa da postavljate ljudem diagnoze.

Peticija je bila zame odlično orodje za razkrivanje celotnega networka. Po vrstnem redu se da zelo lepo določiti kdo s kom, kdo je inner circle levice in kdo zavedena žrtev...skratka, orodje medijske analize par ekselens!
# poslal Blogger Tomaz ob 12.11.07
 
Čestitam, Tomaž. Ampak tvoj seznam ni popoln. A ti lahko posredujemo še imena drugih levičarjev po medijih, nekateri se namreč niso podpisali pod peticijo? Mogoče bi bilo treba tudi objaviti imena neodvisnih novinarjev v Sloveniji (npr. Kovača, Judove), tako da se da tem fašističnim rdečkarjem kontro.
# poslal Anonymous Sony ob 12.11.07
 
Prosim, pošljite imena in mrežne povezave med levimi na libertarec@yahoo.co.uk.
# poslal Blogger Tomaz ob 12.11.07
 
Bogami, to pa je že prav zabavno. Me pa zanima, kaj točno je zate kriterij, da nekoga uvrstiš med aktiviste levičarske ideologije v medijih?

Glede na to, da niti približno ne poznaš dela 99% novinarjev iz seznama, me zanima, kako v njihovem delu prepoznaš levičarski bias?

Je pa pozitivno to, da si začel sestavljati sezname posameznikov z namenom diskreditacije njihovega dela, hkrati pa še pozivaš k ovajanju levičarjev v medijih. Tako lahko tvoje izpade proti dr. Lukšiču končno zagledamo v pravi luči.
# poslal Anonymous Novinar ob 12.11.07
 
Treba je priznati le to, da so novinarji v povprečju veliko bolj levi; to je posledica narave poklica, pa seveda tudi fdv-ja ki novinarje izobražuje- in jim vsaja svoje prepričanje.

Jaz se nebi zgražal, novinarska naklonjenost je po defaultu v levo, desno ga prepričajo šele krizne razmere, specializran častnik(desni- kjer ji je jasno da nimajo kaj iskat), ter tečni lastniki.

Boj z novinarji je torej najbolje bojevat tako da se jih kupi. In s tem mislim dejansko, kajti če jih le dobiš v upravljanje(državno premoženje) se zavedajo da te lahko spotkopajo. In to se je zgodilo Janši, ki se je hotel polastiti novinarskega glasila, ker je mislil da je naprodaj- ker je prej tako trobilo v levi rog.

Ni, levi rog jim je preprosto všečnejši(večini).
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
"Dr." Lukšić, FTW!!! (for the win)

Tip mi daje inspiracijo: če je on dohtar, potem sem lahko jaz nevrokirurg!

FDV oz FSPN je bil ustanovljen samo z enim namenom: Ker so iz univerze vrgli teološko, so mogli spet narediti teološko, ki bo malo bolj prijazna novi politiki (govorim za leto 1945). Tako, bodo lahko izobraževali svoj kader naprej in predajali idejo o socializmu in komunizmu na mlade generacije...

Očitno jim uspeva, folk poneumlajo v nulo. Sej se lepo vid to pr retardiranih slovenskih medijih. k jih človk posluša ali bere, mu gre kar na kozlanje, kere neumnosti govorijo. Škoda besed. Te trcjalke bi moral nekdo res utišat, bi svetu naredu veliko uslugo. Edini pravi cajtengi so: Joker, ŽiT, ognjišče, družina, demokracija

LP GBWallace
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Simona Rakuša ne dela več na TV Slovenija.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
GBW, ti ščene krmežljavo, a Finance si pa spustil? Kter pater ti je za hlačke segel?
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
zanimivo, kako pa to, da ni noben s Financ podpisan? Khm....
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Ja zakaj pa ni na seznamu najvecjega levicarskega skrajneza, Marcela Stefancica? So pa nekateri, ki sploh niso levicarski propagandisti, npr. Barbara Verdnik.

Jaz bi veliko novinarjem rekel, da se niti ne zavedajo, da so levicarski propagandisti, so le nerazgledani in razpravljajo o stvareh, o katerih nimajo pojma, kar se je videlo ob vladnem pregledu reform in novem zakonu o financiranju zasebnih sol.
# poslal Anonymous Anonimni ob 12.11.07
 
Res, Tomaž, hudo krivico delaš strokovnim novinarjem, ki jih je na tvojem seznamu za profesionalno likvidacijo kar dosti. Kakšni kriteriji so te vodili pri sestavljanju seznama?
# poslal Anonymous Janja ob 13.11.07
 
Bravo! čestitam za ta seznam in ga takoj dopolnjujem. Na tem seznamu vsekakor ne smeta manjkati:

Iztok Lipovšek

in

Maja Vovk

... oba novinarja brezplačnika "Dobro jutro", ki vsak vikend smeti moj nabiralnik. Oba novinarja objavljata očitno enostransko levičarsko obarvane politične komentarje na drugi strani glasila, prvi kolumne, druga pa celostranske politične pamflete.
# poslal Blogger Riki_ ob 13.11.07
 
Sony pravi: "... tako da se da tem fašističnim rdečkarjem kontro"

Jep, fašisti so bili zmeraj rdeči, zato pa so jim rekli rdečesrajčniki. Da dol padeš...

BTW, ne vem, zakaj na spisku pod rubriko Vest.si manjka Jonas?
# poslal Anonymous Vlado ob 13.11.07
 
>>>Joj joj joj, končno ste me razkrinkali...
Resda pišem vedno samo o računalniških zadevah, ampak morda šteje tudi to, da imam raje rdeče ATI grafične kartice kot zelene Nvidiine :-)Matjaž Klančar, Monitor
# poslal Matjaž ob 12.11.07<<<
**********

Ojoj ti ubogi revež, ki te tako zelo omejujejo pri opisovanju grafičnih kartic in vršijo politične pritiske na tebe, da si se moral iti podpisat na peticijo, bogi bogi. Ciciban cicifuj.
# poslal Blogger Riki_ ob 13.11.07
 
"Glede na to, da niti približno ne poznaš dela 99% novinarjev iz seznama, me zanima, kako v njihovem delu prepoznaš levičarski bias?"

V podpisu pod tisti politični pamflet.
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Izjava A (by Libertarec): Objavljamo referenčni spisek njihovih ideoloških aktivistov v medijih.

Komentar B (by Riki): Ojoj ti ubogi revež, ki te tako zelo omejujejo pri opisovanju grafičnih kartic in vršijo politične pritiske na tebe, da si se moral iti podpisat na peticijo, bogi bogi.

Sklep C (moj): Ime urednika Monitorja se na spisku ni znašlo, ker bi bil ideološki aktivist (in bi ločeval grafične kartice na rdeče in črne), ampak, ker je (če sploh je?) podpisal proslulo peticijo. Torej bi se - po mojem - našel na seznamu ne glede na to, če bi bil levičar, desničar, sredinčar (to je tisti, ki kaže dvignjeni sredinec), orgličar, fruličar ali pozavnist.

Sklep D (spet moj): Najbrž zgornje povedano (sklep C) ne velja le za urednika Monitorja, ampak še za koga drugega.

Ah, beda. Beda.
# poslal Anonymous Vlado ob 13.11.07
 
Kateri del "podpis peticije je levi ideološki aktivizem in promocija SD in Zares" je nejasen?

Mediji v državi (statistično) niso pod nadzorom vlade, ampak pod nadzorom levice. Ves čas. Nadzor vlade je konstrukt levice, da nevtralizira neodvisno poročanje.
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
Zabavno. Zdaj so se oglasili novinarji računalniških časopisov in fotografi in trdijo, da jim delam krivico. Sprašujem jih, kaj konkretno je vlada njim -v državi, kjer prevladujejo levi mediji- cenzurirala? Je bilo to fotografiranje Huga Chaveza ali pa morda pisanje o Red Flag Linuxu?
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
"Je to mogoče spisek za likvidacijo?", "...sezname posameznikov z namenom diskreditacije njihovega dela", "...seznamu za profesionalno likvidacijo". Ali se lahko novinarji malo manj smilite sami sebi? Could you, please? In ce to ne gre, morda lahko zacnete z novo peticijo, ki se bo zacela z "Mami, Libertarec nam pa spet nagaja...". Novinarski lumpenproletariat je strokovnost pac zamenjal za placano politicno hujskastvo in ploskastvo. Prav. Your call. Vendar, ce to nekdo koncno javno opazi, najbrz ni kaksen poseben greh. To ze dolgo casa vemo. In vsa ta indignacija, ces kaj pa je to sploh levicarstvo? Aw, how cute :-) Moi, a left wing zombie? Verjamem, da je za mnoge novinarje to resnicno a moot point. Cesa drugega kot levicarstvo pac niti ne vidijo, niti ne poznajo iz svojega zelo pritlehnega horizonta podpore edini pravi resnici. Njihovi clanki so kot klonirani: najprej objavi Mladina, potem isti shit v Dnevniku, potem v Sobotni prilogi (v casu EHM) in na koncu se finale v Veceru. Kako so bili to lepi casi. Casi strokovnosti in objektivnosti :-) Ali bi se lahko brez svojega levicarskega point of reference sploh vkljucili v kriticnointelektualno debato s kolegi zjutraj ob kavici? No can do. Moras nasuti malo "kriticnointelektualnih" otrobov, ala "povampirjeni kapitalizem", "sociala", "99% slovencev zivi pod eksistencnim robom", "neoliberalizem", "klerofasizem", "Bush", "RKC", "janseviki", "strokovnost" - saj jih tako ali tako prepisujete eden od drugega - pa imate debato na "nivoju" in se na koncu sami sebi zdite tako neverjetno pametni. But we see right through you. Ob vsakem vasem clanku se vam bomo smejali, eden drugemu bomo kazali vase bebave "strokovne" umotvore in ... hej, najbolj se vam bomo smejali, ko prideta nazaj Golubic in Rop, da vas bosta zopet naucila reda, ki ga edinega razumete :-)
# poslal Blogger lotar ob 13.11.07
 
Lotar, tole je sicer jezno, ampak ilustrativno. Lahko objavim kot komentar tedna?
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
Jaz bom ponovil svoje vprasanje, ker nanj nisi odgovoril, a se mi zdi pomemebno.
Ce ze zelis prikazati prevlado "levicarjev" nad "desnicarji" v medijih, zakaj ne naredis se spiska "desnicarjev", zato da vidimo, ali jih je res manj kot levicarjev (pustimo zaenkrat nadvse humoren nacin opredeljevanja levicarstva s podpisi peticije). To, da si preprosto nanizal neke ljudi tu, ne pove nicesar.
In nadalje. Ce je tvoj cilj pomagati ljudem pri razbiranju "bias-ov" v medijih, ali ni potem nujno narediti tudi seznam "desnicarjev"? V nasprotnem primeru trdis bodisi, da v "desnicarskih" pisanjih ni pristranskosti, bodisi, da ni potrebe, da te pristranskosti prepoznavamo.

lp
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Tomaz, be my guest!
# poslal Blogger lotar ob 13.11.07
 
Štih !

Glede na to, da odlično obvladaš novinarski posel, imaš vgrajane primerne republikanske moralne biase ti predlagam, tebi in tvojim podpornikom, da ustanovite svoj časopis in pokažete tej nevedni, v socializmu zaostali neuki slovenski raji kaj je pravo, uravnoteženo, v svet odprto in z ideologijo neobremenjeno novinarstvo. Predlagam naklado 300 izvodov, ker boste drugače imeli preveč remitende !
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Libertarec, hvala za očitno z dušo in srcem opravljeno mukotrpno delo podrobne objektivne analize. Lahko prosim za soroden seznam agitatorjev "desnice", da se bom znala izogibati pranju možganov s katere koli strani?
Vnaprej hvala.
# poslal Blogger dr. filomena ob 13.11.07
 
Anonimni, naklada bo morala biti precej večja, saj ste levičarski novinarji eni mojih najzvestejših bralcev.

Kako ne bi bili, saj se vam nihče drug ne upa več servirati drugačnega razmišljanja - vi pa to potrebujete kot hrano.

p.s. Medij imamo v ustanavljanju.
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
"Predlagam naklado 300 izvodov, ker boste drugače imeli preveč remitende!" Ah, touche, udarec skozi srce. Namrec, ker jih je samo tristo, "hahaha"... Morda pa jih ni 300, morda jih je samo 30, ali morda celo samo trije. Bi te bilo kaj manj strah? Si kdaj slisal za "the power of one"? Najbrz ne. Ti rad plavas s tokom, kaj, tam kjer so vsi. Kjer se uporabljajo domace fraze, kjer zvenijo znana imena in se vnaprej ve, kaj je treba napisati. Ce ne, se pa pogleda kaj so napisali Vlado in Boris in Ervin in ostali alfa "novinarji". Svet je potem tako zelo preprost.

Pa se o teh milih prosnjah, naj se koncno napise se seznam desnih novinarjev. V kolikor obstajajo jih v glavnih slovenskih medijih se nisem zasledil. Mnenje, da so slo novinraji eni pac levi in drugi desni je sevad trapasto. Bilo bi lepo, ce bi bilo res. Pa ni. Sicer pa si seznam "desnih" novinarjev lahko ustvarijo mili prosilci kar sami: to so tisti, ki pisejo o demokratizaciji Iraka, to so tisti, ki pisejo o svobodni trgovini, to so tisti, ki pisejo proti drzavnemu intervencionizmu in protekcionizmu, to so tisti, ki pisejo proti poblaznelemu antiamerikanizmu, to so tisti, ki pisejo o zlorabi sociale in pervertiranosti socialnih transferjev, to so tisti, ki pisejo o tem, da vernost ni protiustavna ampak je verska svoboda in izrazanje z ustavo zagotovljena svoboscina, to so tisti, ki pisejo o destruktivnosti slovenskih sindikatov.. No, dragi moji, pa si jih prestejte sami!
# poslal Blogger lotar ob 13.11.07
 
Lotar !

Vsekakor podpiram idejo o časopisu libertalcev. Dajte še malo svoja jajca (beri denar) na mizo, naredite časopis in ugotovili boste, kdo vas je pripravljen plačevati. Simple as that !
P.S. Power of one ? Hahahahaha..
Zabava me, kako visoko se novodobni komsomolčki cenite. Kot človek, ki je preživel socializem ste mi z svojim oznanjanjem edine svete resnice jako podobni nekdanjim mladinskim funcionarjem, ki pod okriljem svojih starejših, pametnejših tovarišev (beri Friedman , Hayek itd.)prosvetljujejo neuko rajo. Samo hudič je, ker ta raja noče v vaš liberwhatever raj drugače, kakor z gajžlo.
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Sorry, buddy. Govoris v svoje ogledalo. Samo tam si lahko zaznal prepricanje o eni sveti resnici, ki ga ocitno jemljes se kako resno. Trditev da si "prezivel socializem" je na zalost v mnogocem pretirana:-) Zivis ga se vedno. Better luck next time.
# poslal Blogger lotar ob 13.11.07
 
evo, jaz sem prvi, ki se bom naročil na cajtng libertarcev!

aja, resnično, pozabil sem omeniti finance, zato napako se strašno opravičujem, čeprav notri pišejorazni repovži in ropi.

LP GBWallace
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Ekhm, delamo svojo televizijo, ne cajtnga.
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
ooooo, veličastno, veličastno!

hvala ti, tomaž, za tvoj trud, ki je kulminiral v tem velikem delu, v Seznamu!

vseeno: ne gre biti polovičar, predlagam da zalego levičarsko povaljamo v katranu in listih papirja, na katerih so zapisane propadle libertarne reforme, ter privezane na tračnici odnesemo v destrnik!
# poslal Anonymous jaKa ob 13.11.07
 
Ogledalo ? Hahahaha. A boš v novem libertalskem časopisu zadolžen za humor ? O vaši kredibilnosti bom začel razmišljati, ko se bo vam pridružil kakšen gospodarstvenik ali podjetnik, ki je v življenju kaj naredil in se ni samo jajcal po katedrah ekonomskih fakultet. Do takrat ste zame samo majhni skojevčki velike Kominterne. Sorry miško, get life !
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
"vseeno: ne gre biti polovičar, predlagam da zalego levičarsko povaljamo v katranu"

Ah, čari levičarske samo-viktimizacije. Oni so cenzurirani, oni so zatirani, njih se bo valjalo po katranu...

Nas tristo liberalcev ( ali na kratko: 300 ) bo to storilo vam tristo tisočim.

Sploh ne vem, kdo vam bo pomagal, eh...
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
Vljudno vabljen, da delaš z nami zabavno oddajo, v kateri boš kot levičar vse druge etiketiral z lastnimi nalepkami: SKOJ, Mark, avantgarda - bodimo pragmatični, če ima negativen pomen, je dovolj dobro, da se nalepi na ne-levičarja, ne? :)
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
madness? THIS IS SPARTA!

http://www.youtube.com/watch?v=wDiUG52ZyHQ

LP GBWallace
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Tomažek, Tomažek !

Mislim, da me za etikitiranje ne potrebujete. Saj imate pajaca, kot si ti, ki, sploh v zadnjem času, z neizmerno lahkoto ljudi etiketira z fašisti. Konec koncev pa po prenehanju izhajanja Pavlihe nujno potrebujemo publikacijo podobnega tipa (lahko je tudi televizija). Se že veselim !
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
" Vlado pravi ...

Sony pravi: "... tako da se da tem fašističnim rdečkarjem kontro"

Jep, fašisti so bili zmeraj rdeči, zato pa so jim rekli rdečesrajčniki. Da dol padeš...

BTW, ne vem, zakaj na spisku pod rubriko Vest.si manjka Jonas?

13.11.07"

ni važno kaj je na telesu, važno je kaj je v glavi!

LP GBWallace
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
samo za osvežitev spomina:

http://libertarec.blogspot.com/2007/11/zgodovinski-originali-i-manifest.html

LP GBWallace
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
"Konec koncev pa po prenehanju izhajanja Pavlihe nujno potrebujemo publikacijo podobnega tipa (lahko je tudi televizija). Se že veselim !"

Že obstaja - Vest.si :)))))))
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Dragi Tomažek !

Ko boš nehal ljudi vsepoprek etiketirati kot fašiste, se ponovno oglasi. Skratka, najprej skidaj govno z lastnega sekreta.
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Ti je kdo omenil, da si ti tisti, ki je prišel tole napisat na moj blog? :)
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
>>> Vlado: "Sklep C (moj): Ime urednika Monitorja se na spisku ni znašlo, ker bi bil ideološki aktivist (in bi ločeval grafične kartice na rdeče in črne), ampak, ker je (če sploh je?) podpisal proslulo peticijo. "
********************

Sklep Ž (moj sklep):
Ravno to, da je podpisal peticijo je dokaz, da je ideološki aktivist (podpisal je, ne da bi ga kdorkoli resnično omejeval in cenzuriral), pa ja ne boš rekel, da bi ga pri njegovem delu opisovanja grafičnih kartic kdorkoli politično cenzuriral. Spada pač v kategorijo novinarjev Cicibana, ki jih tudi niso mogli politično cenzurirati saj Ciciban sploh ne piše o političnih vsebinah.
Če bi mu npr. prepovedali testirati vse kartice razen rdečih kartic, potem bi bil njegov podpis peticije na realni in ne ideološki osnovi.

Ah, beda. Beda.
# poslal Blogger Riki_ ob 13.11.07
 
>>>Anonimni ob 13.11.07: "Zabava me, kako visoko se novodobni komsomolčki cenite. Kot človek, ki je preživel socializem ste mi z svojim oznanjanjem edine svete resnice jako podobni nekdanjim mladinskim funcionarjem, ki pod okriljem svojih starejših, pametnejših tovarišev (beri Friedman , Hayek itd.)prosvetljujejo neuko rajo." <<<
******************


Ha, ha, ha, aha razumem anonimi nanonimnež, hočeš povedati tole:

"Nikar nam ne nasprotujte, da ne boste taki kot smo mi"

Levičarska pokvarjenost res ne pozna meja. Zadnji hit te pokvarjenosti je to, da levičarji zmerjajo svoje nasprotnike z "boljšeVIKI", "JanšeVIKI", "komunisti", skratka s takimi oznakami, ki so značilnost njih samih. Zato ni čudno, če bo Pahor, ki je sam sebe pred kratkim proglasil za libertarca kmalu proglašal svoje politične nasprotnike za socialiste, če bodo nasprotovali njegovim težnjam po zviševanju davkov za bogatejše.

Zmerjanje svojih političnih nasprotnikov s komunisti in hoja na partizanske proslave je najnovejša značilnost slovenskih levičarjev.

Aha, slovenskega levičarja spoznaš tudi po tem, da se zavzema za nedeljsko delo žensk.
# poslal Blogger Riki_ ob 13.11.07
 
Riki piše: Ravno to, da je podpisal peticijo je dokaz, da je ideološki aktivist (podpisal je, ne da bi ga kdorkoli resnično omejeval in cenzuriral)

Hej, to, da je podpisal (če je podpisal), dokazuje samo to, da se zna podpisati. In da se najbrž večinoma strinja s tem, kar je bilo napisano nad njegovim podpisom.

Recimo, vzemimo osebo X, ki je dokaj "normalna", povprečna, lahko celo dolgočasna oseba. Vsekakor daleč od tega, da bi bila kakršenkoli aktivist (levi, desni, gayevski, lezbični). Za večino javnih debat ji je vseeno, ker ga ne zadevajo neposredno.

Potem v javnosti zakroži neka peticija, naj bo to inkriminirana novinarska peticija iz 2007, peticija zoper elektrarne na Muri iz 80-tih, peticija za Janšo in druge iz časov JBTZ, karkoli. V naši dolgočasni osebi X se zbudi solidarnost in doda svoj podpis k stotim, desetisočim, stotisočim ostalim. Podpisat se zna, škodilo mu verjetno tudi ne bo, si misli, pa nakraca tisti X in se vrne v svoj mali svet. In kaj je zdaj postal? Aktivist? Ali je še zmeraj (morda malo manj) dolgočasni X? Dajte no mir.

Sam bi novinarsko delo prej ocenjeval po kvaliteti kot pa po barvi. In žal je premnogokrat izdelek takšen, da se na daleč vidi, da je narejen z levo roko (pa ne v političnem smislu), brez prepotrebnega profesionalizma. Kar pa ne more iti na račun napačne barve, ampak slabega dela. Nekje sem zasledil, da bi naj recimo oddaja Svet na Kanalu A tudi spadala med levičarske, rdeče torej. Ne vem za vas, ampak meni se zdi, da je to najbolj v nebo vpijoč primer rumene TV.
# poslal Anonymous Vlado ob 13.11.07
 
"Nekje sem zasledil, da bi naj recimo oddaja Svet na Kanalu A tudi spadala med levičarske, rdeče torej. Ne vem za vas, ampak meni se zdi, da je to najbolj v nebo vpijoč primer rumene TV."

Meni se zdi Svet hudo nestrpna in hujskaška, leva oddaja. Nekje na ravni Marcela Štefančiča Jr. in Studia City.

Ideološko večinoma zagovarja razredno bojevništvo, upor proti "kapitalu" in druge neumnosti. Je pa res, da je to krjaveljsko razmišljanje že tako mainstream, da je lahko tudi rumeno.

Tako veš, kdaj je kaj res razširjeno in splošno sprejeto, ne? Ker ima možnost biti rumeno...
# poslal Blogger Tomaz ob 13.11.07
 
Riki !

Z svojim delovanjem in obnašanjem ste libertalci nekje med kakšno sekto (verovanje v nezmotljivost vere - liberideologije) in komunistično partijo (demoniziranje vseh, ki se ne strinjajo z vami).
Marš na volitve, pa se potem napihujte !
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
"in komunistično partijo (demoniziranje vseh, ki se ne strinjajo z vami)"
Volitve so pokazale kaj se zgodi s tistimi ki ne pripadajo pravi (baje levi) ideologiji
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Mater Tomaž, dejstvo je, da v medijih ni vse ok in da so določene pomanjkljivosti pri novinarskem delu. Ampak s takšnimi neprofesionalnimi "udarci mimo" delaš samo budalo iz sebe. Ostani pri strokovnih ARGUMENTIH, ne pri klevetanju na ravni vaške branjevke. Vem, kaj hočeš sporočati, ampak če želiš, da bo kdaj kaj bolje na področju novinarstva, tele tvoje traparije ne bodo pomagale.
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
Da ne bo kaksen komunist ranjen v boju. V razrednem boju.
# poslal Anonymous Anonimni ob 13.11.07
 
@Vlado: normalna, razgledana in izobražena oseba, kar novinarji zunaj meja Slovenije načeloma so, ne spusti svoje krace na vsak sekret papir, ki zaokroži po kanalizaciji.

S solidarnostjo bebavih ljudi lahko opravičuješ krace pod "peticijami" na raznih kranjska klobasa+pivo rajanjih, ne pa pri novinarjih - ti se naj kar navadijo, da kraca nekaj velja, da to pomeni zavzemanje za stališča, ki so na neki peticiji zapisana.

Povsem pravilno je, da se jih označi za levičarske aktiviste - če vlada dotičnim osebam ni cenzurirala cicibanskih pravljic ali recenzij grafičnih kartic, se lahko svojemu kolegu, ki se mu domnevno to dogaja, pomaga na bistveno boljše načine kot s kraco in naknadnim skrivanjem za solidarnostjo.

Kolektivistično podpisovanje v stilu "zajedno smo jači" je dejansko povsem običajni aktivizem.

Svojo neumnost ste dokazali dvakrat - s kolektivističnim podpisovanjem in z odzivi na enega najbolj lucidnih prispevkov na tem blogu. Marsikdo vam je zelo hvaležen za zabavo in javno shit listo, ki bi se sicer dosti težje sestavila! :)
# poslal Anonymous lib ob 13.11.07
 
Lepo napisano, lib. Zdaj je treba samo še ugotoviti, kateri novinarji so bili deležni političnih pritiskov in cenzure, kateri so jo opazili v delu svojih redakcij in kateri so se podpisali zgolj iz solidarnosti.

Jaz sem recimo pod peticijo podpisan. Verjetno se me ne upaš oklicati za lažnivca, ki ni političnih pritiskov doživel na lastni koži? Kako lahko potem vse podpisnike imenuješ za aktiviste, če pa se ti sanja ne, kdo je imel s pritiski izkušnjo in kdo ne?
# poslal Anonymous Novinar ob 13.11.07
 
Lib, a potem so naši ("kolektivistični") podpisi pod peticijo za Janšo v času JBTZ krace bebavih ljudi? Kakšen zlonamernež ali cinik bi rekel, da glede na to, kar se danes dogaja, morda res. Ampak sam se s tem ne bi strinjal in mislim, da smo takrat naredili pravo stvar. Solidarnost pa se mi ne zdi ravno najslabša človeška lastnost. (OK, seveda je njena moralna vrednost malo odvisna tudi od tega, do koga si solidaren)

Praviš: Povsem pravilno je, da se jih označi za levičarske aktiviste. Jaz pa te vprašam: kaj pa imaš od tega? Če so (hipotetično) res, kaj si s takim ožigosanjem pridobil? Če pa niso (in vsi pa prav gotovo niso), pa si s tako "obtožbo" precej zapackal svojo kredibilnost. Po drugi strani pa se najbrž marsikomu, ki se je znašel na seznamu, čeprav nanj niti pod razno ne spada, za to sladko je*e.
# poslal Anonymous Vlado ob 13.11.07
 
ko sem najprej videl seznam, se mi ni zdel ravno okusen. ko sem prebral komentarje, lahko recem samo - bravo tomaz. komentarji podpisanih so nam postregli z neizmerno zabavo, karksne ne ustvari nobeno gledalisce, tv oddaja, knjiga... v bistvu lahko tale prispevek razglasis kar za umetnisko delo. se subvencijo bi moral dobit :D
# poslal Anonymous uros ob 14.11.07
 
Tomaž,
kot te je že nekdo opomnil, pozabil si Vido Petrovčič. Zadnjič sem bral v Družini njene nacional -socialistične pozive: "Vlada, ne prodajaj državnih podjetij!"
Potem priloga One in Polet: Sabina Obolnar, pa Helena Pečaver itd.
Drugače pa verjetno nisi imel hudega dela: zgolj zbral podpise iz peticije ultra socialističnih Kričačev?
Lepo se imej, Tomaž!
# poslal Anonymous pavel ob 14.11.07
 
@ Novinar & Vlado:
Glejta, v osnovi vsak človek, ki se zavzema za svobodo, ceni opozarjanje na kršitve osnovnih človekovih pravic, med katere spadajo tudi dejanja, ki jih v svoji peticiji očitate trenutni vladi. V tem ni nič spornega.

Tisto, kar vam odvzema vso legitimnost takšnega početja, je dejstvo, da ste bili tiho kot miši, ko so enake ali nemara celo hujše pritiske izvajale levičarske vlade - ki so te pritiske celo javno priznale. Poleg tega nisem do zdaj videl niti enega dokaza za v peticiji očitane pritiske.

Izpod peres istih novinarjev, ki so se podpisovali pod to peticijo, smo leta in leta poslušali hvalospeve levičarski oblasti, gradualizmu, zgodbah o uspehu, marksistični ideologiji in podobnim neumnostim.

Poleg očitnega sužnjelastniškega odnosa med (vsaj delom) podpisanih in levičarskimi strankami vam v imenu številnih Slovencev očitam še to: sram vas je lahko, da izvajate medijske manipulacije z ljudmi, ki so zaradi desetletij socialistične diktature nezmožni trezne in realne presoje med različnimi družbenimi ureditvami.

Solidarnost s takšno sodrgo je nesmiselna in nepotrebna.

Nosite neposredno in objektivno odgovornost za promocijo levičarske ideologije, ki je v sami osnovi slaba, škodljiva in naperjena proti demokraciji. Novinarji so v razvitih zahodnih državah temelj demokracije, vi pa v svoji nazadnjaškosti v zameno za tapkanje levičarskih političnih veljakov prav kličete po restavraciji totalitarnega sistema, ki je naredil našo državo zaostalo, ljudi pa pohlevne in pretežno nezmožne razmišljanja z lastno glavo.

Zatorej, še enkrat - da, ste navadni, ničvredni levičarski aktivisti. Ne gre za to, kaj meni pomeni ta oznaka, gre za to, da že enkrat spoznate, kako slabo mnenje imajo o vas zaradi vašega dela in raznih udarnih akcij, kot je bila tale s peticijo, državljani te države.
# poslal Anonymous lib ob 14.11.07
 
Lepo napisano, lib. Zdaj si moraš samo odgovoriti na naslednja vprašanja:

1. Zakaj bi ti videl kakršnekoli dokaze o cenzuri, če pa nisi novinar, niti nisi medijev od daleč povohal?

2. Zakaj bi ti lahko ocenil, da sedanja vlada ne pritiska huje od prejšnje, če pa nisi novinar, niti nisi medijev od daleč povohal?

3. Zakaj bi odsotnost podobne peticije pred petimi leti kar pavšalno postavila očitke o cenzuri na laž?

4. Kje si prebral kak hvalospev marksistični ideologiji npr. s strani Ksenije Horvat?

Moral se boš navaditi operirati z imeni in priimki, ker, iskreno povedano, tvoje pavšalizacije ne povedo nič, le na dan bruha tvoja bolezenska obsedenost z levico.
# poslal Anonymous Novinar ob 14.11.07
 
@Novinar:
Ne bi mi smel zameriti, če bi v vašem slogu na vprašanja odgovoril z vašim načinom 'argumentacije': "...to so potrdili številni novinarji, ugledni strokovnjaki in pomembni Slovenci...".

Obstoj pritiskov in omejevanja novinarske svobode pod levičarskimi vladami so najlepše razkrila pisma med Ropom in Pahorjem.

Breme dokazov za obstoj pritiskov danes je na tistih, ki so peticijo sestavili in podpisali, ne na meni. Žalostno, da mora novinarja teh osnov argumentacije učiti ne-novinar.

Pro-levičarskih prispevkov s strani podpisanih novinarjev je bilo po raznih medijih razsranih ogromno. S posamezniki, ki jih izpostavljaš in so se morda le predali črednim užitkom ali, kot ti temu praviš ljubkovalno - "bili solidarni" (temu dejstvu ne oporekam, podajal sem le oceno takšnega početja), ne zmanjšuješ količine nepotrebnega gradiva, s katerim ste nas leta zasipali.
# poslal Anonymous lib ob 14.11.07
 
Dokaz o cenzuri je to, da je peticijo proti njej podpisalo 570 novinarjev. Menda boš ja verjel vsaj nekaterim na spisku ali meniš, da so vsi lažnivci? Morda lahko poimensko izpostaviš kakšnega novinarja, za katerega si prepričan, da laže o obstoju cenzure v medijih? Jaz osebno sem imel priložnost cenzuro in politične pritiske večkrat opazovati, zato sem se tudi podpisal. Kako me lahko potem zaničuješ in žališ? Če bi malce pogledal naokoli, bi tudi sam prišel do tistih primerov cenzure, ki so pricurljali na plano.

Seveda so pritiski obstajali vedno, ampak pod to vlado so presegli vse meje. To je pač dejstvo in zato je nastala peticija. Ne zato, ker bi levi novinarji sovražilu desnega Janšo, ampak ker je desni Janša posegal v medije na tako grob način, kot ga Rop nikoli ni uporabljal. Ampak ti tega ne moreš vedeti, saj si mnenje ustvarjaš na podlagi predsodkov, ne pa poznavanja stanja v medijih.
# poslal Anonymous Novinar ob 14.11.07
 
Pozabil si CICIBAN!!!!
# poslal Anonymous Anonimni ob 14.11.07
 
Tole spominja na razne totalitarne sezname za odstrel. Libertarec my ass.
# poslal Anonymous Anonimni ob 15.11.07
 
Še besedo ali dve o "strokovnosti" in "objektivnosti", itd, za katero libertarci pravijo, da jo primanjkuje zgoraj navedenim medijem.

Človek bi se lahko vprašal kaj hudiča si libertarci sploh predstavljajo, ko pišejo take? Kaj želijo? Kaj je za njih "objektivnost", "strokovnost", itd pri mediju?

Odgovor je na dlani: tuljenje v isti rog v katerega sami tulijo, skupaj z novinarji s Financ. Nič drugega.

Jože Mlakar, bivši urednik časopisa Slovenec (se ga kdo še sploh spominja?) je v enem intervjuju priznal, da je Slovenec PROPADEL, ker ga kot takega niso znali pozicionirati.

Tale blog je eden izmed najbolj branih natanko zato, ker je pozicioniran. To je dejstvo.

Brez "pozicije" se očitno komajda preživi. Če sploh. Tomaž, zgoraj navedenim novinarjem očitaš nekaj od česar tale blog dobesedno živi. Že vnaprej si upam napovedati, da bo "libertarna televizija" živela od istega šmorna.

Sicer ste pa na vsakem koraku polni vehementnih zgodbic o "svobodni družbi" v kateri lahko "vsakdo" ustanovi svoj medij. Vso srečo torej.
# poslal Blogger boris_j ob 15.11.07
 
PS: Pozabil si na Gorenjski in pa Kmečki glas. Kaj pa če še tam pišejo kakšne "neosocialistične"?!? Kar je bojda enako "neobjektivnosti". "Neosocializem" je že kajpak v vsakem dreku, ki ti ni všeč.
# poslal Blogger boris_j ob 15.11.07
 
lib, samo v pojasnilo. Nisem novinar in seveda tudi nisem podpisal novinarske peticije. Na to stran sem zajadral bolj kot ne po naključju...

BTW, všeč so mi besede nad okvirčkom, v katerega vpisujem ta komentar - Uredništvo bloga se vam najlepše zahvaljuje za olikanost in spoštovanje sogovornikov v vašem komentarju - žal pa kar nekaj sogovornikov z obeh polov debate tega ne spoštuje.

Sam sem se poskusil tega držati, pa ne zato, ker bi ubogal navodilo, pač pa zato, ker menim, da dialog mora potekati brez zmerjanja. Anonimnost ne bi smela biti izgovor za vsiljevanje svojih idej z argumentom buldožerja. Pravzaprav mi je huje, kadar take metode uporabi nekdo, ki zagovarja isto stvar kot jaz sam.
# poslal Anonymous Vlado ob 15.11.07
 
Ah, objavite raje lastniške deleže strank v določenih medijih. To kar je včeraj kazal premier naredite podprto s številkami.
# poslal Anonymous mr.M. ob 20.11.07
 
Zanimivo: ko Tomažek HyperIntelekt objavlja sezname novinarjev iz javno dostopnih virov podatkov je to OK.

Ko pa Lukšič naredi raziskavo iz javno dostopnih maš, je pa to totalitarizem.
# poslal Anonymous Anonimni ob 21.11.07
 
Tomaž to počne z lastnimi viri, Lukšič pa tega ne počne z viri SD.
# poslal Blogger Tomaz ob 21.11.07
 
Mene pa dejansko zanima, zakj me ni na spisku?

Sicer se ne samouvrščam med leve novinarje, ampak pod peticijo sem se pa podpisal.

Lep pozdrav,
Dare Hriberšek
# poslal Blogger Dare ob 21.11.07
 
Nov komentar